Poniżej przedstawiamy wstępny Regulamin 7 Rajdu Wilczego.
Dobrze poczytajcie, bo są zmiany w porównaniu do ubiegłorocznego. Formularze zgłoszeniowe ruszają w dniu jutrzejszym. Pamiętajcie aby być na bieżąco z powiadomieniami. Znajdziecie je też na naszym profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/events/1234756137472951
REGULAMIN
7 Rajd Wilczy
Jak co roku przygotowaliśmy dla uczestników 5 tras o różnym poziomie trudności i charakterze. W zawodach mogą wziąć udział osoby pełnoletnie oraz osoby od 16 lat za pisemną zgodą rodzica/ opiekuna. Na trasie Rodzinnej całe rodziny lub zespoły młodzieżowe.
OPIS TRAS:
Trasa PROFI – Dystans trasy: ok. 150km. Udział biorą zespoły dwuosobowe. Rajd przygodowy składający się z etapów: pieszy, rowerowy, kajakowy, zadania specjalne + etap specjalny
Klasyfikacja: MM (dwóch mężczyzn) i MIX (przynajmniej jedna kobieta w zespole)
Limit czasu: 16 godzin
formularz zgłoszeniowy: https://forms.gle/gL3cjBydPFV737Tg8
Trasa OPEN – Dystans trasy: ok. 60-70km. Udział biorą zespoły dwuosobowe. Rajd przygodowy składający się z etapów: pieszy, rowerowy, zadania specjalne, etap specjalny
Klasyfikacja: MM (dwóch mężczyzn) i MIX (przynajmniej jedna kobieta w zespole)
Limit czasu: 6 godzin
formularz zgłoszeniowy: https://forms.gle/FSKsPZtndR5JajDX7
Trasa Rowerowa – Dystans trasy: ok. 40-50km. Start indywidualny. Trasa jednolita rowerowa na podstawie mapy z wyznaczonymi punktami kontrolnymi.
Klasyfikacja: M (mężczyzn) i K (kobiet)
Limit czasu: 5 godzin
formularz zgłoszeniowy: https://forms.gle/zt4AVtoqDvCe1Dyw5
Trasa Biegowa – Dystans trasy: ok. 20km. Start indywidualny. Trasa jednolita piesza na podstawie wyznaczonych punktów kontrolnych na mapie.
Klasyfikacja: M (mężczyzn) i K (kobiet)
Limit czasu: 5 godzin
formularz zgłoszeniowy: https://forms.gle/ySdy4fHG9jrADdmg8
Trasa Rodzinna – Dystans trasy ok. 5-8km. Start w zespołach 2-5 osobowych, w skład zespołu wchodzi przynajmniej jedno dziecko poniżej 14 lat w przypadku drużyn rodzinnych, a w przypadku drużyn młodzieżowych poniżej 16lat. Bez klasyfikacji. Każdy, kto ukończy trasę jest zwycięzcą.
Limit czasu: 6 godzin
formularz zgłoszeniowy: https://forms.gle/W6N7A2gBTTtWVDHv8
Wpisowe wpłacamy poprzez przelew na konto bankowe:
BGŻ BNP PARIBAS
89 1600 1462 1836 6815 3000 0001
W tytuł wpisujemy:
nazwa drużyny + nazwa trasy
np. „eventyr team” – PROFI
lub
imię i nazwisko zawodnika + trasa
np. “Jan Kowalski” – Bieg
INFORMACJE OGÓLNE:
I. TERMIN RAJDU
14/15.04.2023r! (Podobnie jak w latach ubiegłych, trasa PROFI startuje pod osłoną NOCY)
II. MIEJSCE I BAZA ZAWODÓW
Start i meta zawodów zlokalizowane są na terenie Hali Widowiskowo-Sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Żorach, ul. Folwarecka 10 – MOSiR Żory
III. TRASY i ZGŁOSZENIA
Opisy tras już niedługo na wydarzeniu oraz stronie www w osobnych komunikatach!
IV. WPISOWE – zgodnie z regulaminem
Wysokość wpisowego zależy od terminu opłacenia startu
CENNIK DLA SPRYCIARZY:
Płatne do 31 stycznia 2023r
STANDARDOWY CENNIK:
Płatne od 01 lutego do 14 marca 2023r
CENNIK DLA SPÓŹNIALSKICH
Płatne w dniach od 14 marca do 01 kwietnia 2023r
FORMULARZE ZGŁOSZENIOWE WYGASAJĄ 01 KWIETNIA O GODZ. 23.59
Zgłoszenia PROFI:
1 – do 31. stycznia 2023r: 280zł/zespół
2 – 01-14.marca 2022r: 320zł/zespół
3 – 14 marca – 01 kwietnia 2023r: 350zł/zespół
Zgłoszenia OPEN:
1 – do 31. stycznia 2023r: 180zł/zespół
2 – 01-14.marca 2022r: 220zł/zespół
3 – 14 marca – 01 kwietnia 2023r: 250zł/zespół
Zgłoszenia ROWER:
1 – do 31. stycznia 2023r: 70zł/osoba
2 – 01-14.marca 2022r: 90zł/osoba
3 – 14 marca – 01 kwietnia 2023r: 120zł/osoba
Zgłoszenia BIEG:
1 – do 31. stycznia 2023r: 70zł/osoba
2 – 01-14.marca 2022r: 90zł/osoba
3 – 14 marca – 01 kwietnia 2023r: 120zł/osoba
Zgłoszenia RODZINNA:
1 – do 31. stycznia 2023r: 50zł/zespół
2 – 01-14.marca 2022r: 70zł/zespół
3 – 14 marca – 01 kwietnia 2023r: 100zł/zespół
Zwrot wpisowego:
Rezygnacja od 01.03 do 14.03.2023 zwrot 80% wpisowego
Rezygnacja od 14.03 do 31.03.2023 zwrot 50% wpisowego
Rezygnacja po 01.04.2023 brak zwrotu wpisowego
!!! UWAGA INFORMACJA DOTYCZĄCA KOSZULEK RAJDOWYCH !!!
Podobnie jak w ubiegłym roku koszulki rajdowe będą w pakiecie tylko dla trasy PROFI. Na pozostałych trasach (OPEN, ROWER, BIEG) można zamówić koszulkę za opłatą wynoszącą 20zł.
VI. ORGANIZATOR ZAWODÓW
Stowarzyszenie Aktywności Lokalnej „Eventyr”
44-240 Żory, os. Sikorskiego 52
NIP: 651-172-08-33
VII. WSPÓŁORGANIZATOR
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Żorach
VIII: Polityka RODO dostępna na stronie
